BRATISLAVA - V televízii Markíza sa začala objavovať reklama na internetovú stránku ministerstva hospodárstva, ktoré riadi bývalý riaditeľ a spolumajiteľ televízie Pavol Rusko. Nový dizajn stránky zas robila firma Rubrica creative, v ktorej je šéfom dizajnu Roman Kettner, niekdajší riaditeľ kreatívneho oddelenia Markízy.
Rubica získala zákazku priamym zadaním, bez výberového konania, čo zákon o verejnom obstarávaní v prípade zákaziek na nižšie sumy umožňuje. Nová stránka stála ministerstvo do 200-tisíc korún. Softvérovú časť stránky mala na starosti firma Tempest.
Pavol Rusko povedal, že ministerstvo vyčlenilo na reklamu stránky 1,2 milióna. „Pôjde nielen do Markízy, ale aj do STV a iných médií." Cieľom reklamy podľa Ruska je, aby si ľudia zvykli používať internet a mohli získať informácie o fondoch Európskej únie. (rk)